tirsdag 4. november 2008

Julekalender av fyrstikkesker!

Nå som det går mot jul så lager jeg alltid masse forskjellig til mine søsken,venner og kjente.
Siden jeg har 4 søsken så kan jeg jo ikke bare lage julekalender til en av dem,men alle..hehe
Her er ihvertfall to av julekalendrene,håper noen blir inspirert!

Lilla julekalender:

*24 små fyrstikkesker
*Mønsterark fra My Minds eye
*gullblomster fra panduro
*Bling fra Tilda
*Stempel fra panduro
*Blonde fra Tilda
*Pyntenåler fra Panduro
*engler i gull/panduro
*Gotisk skrift papir/panduro
*miniklyper/panduro
*Bånd med juleskrift/panduro
*reinsdyr i tre/panduro
*bilder av engler og nisse/fant på nett
*tallene er skrevet i word,printet ut.
*distress ink-vintage photo
*Blomster fra making memories
*gammel papp fra eske
*mini hjerter fra karen marie klipp
*Brads bronse farget fra panduro
*Stjerner i skum ,hvitt glitter,limputer.

Rød Julekalender:

*Mønsterark fra My Minds eye
*Notepapir/panduro
*Blomster/panduro
*blonder/tilda
*gulltall-klistermerker/panduro
*bling fra tilda
*stjerner og snøfnugg/panduro
*gammeldags nøkkel/panduro
*stiftemaskin
*hvite perler/hobbybutikk
*Hvite glitrende hjerter
*glansbilde
*brads,samme som på lilla julekalender
*bokstaver er printet ut.
*Perle brad fra panduro
*reinsdyr/panduro
*penn,aged look-tilda
*distress ink-vintage photo
*bilde av min søster(da hun var liten..søt?)
*glitter,lim og limputer.







1 kommentar:

Ugla sa...

Hei

Jeg holder på med fyrstikk-kalender, og stod litt stille. Gjorde et bildesøk på google og fant deg og dine kreasjoner. Kjempeflotte alle sammen, kult med tak på dem, så det blir nok det på mine også. Tusen takk for flott presentasjon. :o)
Klem Ugla