tirsdag 9. desember 2008

I gang med Juleboka mi

Fikk RAK`en fra 3ndy papir i posten for et par dager siden og tenkte at disse nyyydelige papirene(som jeg nesten ikke tør å klippe i)er perfekte for ei julebok jeg skal lage for meg og familien min.(skal skrive inn ønskelister for alle,hva vi gleder oss til i julen,dagbok for hver dag frem mot jul,legge inn bilder,julebaksten,julekort og m.m.)

Jeg skal legge ut bilder etterhvert som jeg blir ferdig med sidene.
Foreløpig har jeg kun blitt ferdig med forsiden til boka..hehe.og baksiden til forsiden,og ønskeliste sidene.













7 kommentarer:

Heidi sa...

Så lekkert dette var! Kommer til å bli en helt nydelig bok! Ellers kjenner jeg meg godt igjen i det å nesten ikke tørre å klippe i lekre papirer. Jeg kjøper stadig nye jeg fordi jeg ikke har hjerte til å klippe i mange av de jeg har :o)

Klemmer fra
Heidi

Anne Bente sa...

åhhhh total lækker bog du de rhar lavet.

Heidi sa...

Heisann!
Takk for koselig melding i bloggen som vanlig :o)
Den embossingen heter Snowflake og merket er Ranger. Kjøpte det på papirgleder og det er bare såååå fint for det er både hvitt og sølv i det!

Nattaklem fra
Heidi

CraftyC sa...

A gorgeous card, you have a lovely blog
Clairex

Maya sa...

Åhhh så lekkert dette ble da!
*sukk*
Nyydelig!
Gleder meg til å se resten!
Ha ei flotters helg,
klem fra Maya :)

Heidi sa...

Hei min venn!

Ville bare ønske deg god tur i morgen og ikke minst en riktig så god jul. Du må kose deg masse. Gleder meg til å fortsette å følge bloggen din - du gir masser med inspirasjon


Stor klem fra
Heidi

missusem sa...

kjempe søtt!!