torsdag 4. desember 2008

ScrappeMania -lage hjemmelagde "blomster"


Utfordringen var å lage et kort,Lo eller annet med 3 hjemmelagde blomster,med 3 forskjellige lag/materialer.
Blomst 1 er laget av blonder,svart knapp og en stor perle.
Blomst 2 er laget av hyssing,ekte bjørke bark og en rusten gammel knapp.
Blomst 3 er laget av gotisk papir,vintage kremfarget knapp,og en charm.

Jeg prøvde meg med litt forskjellig før jeg bestemte meg for disse blomstene.
Jeg prøvde med segl,bomullpads,fjær ,innholdet i en te pose,lim og noe mer fjas..hehe..ble ikke så vellykket så jeg droppet det.;)))





4 kommentarer:

annes paperfun sa...

Gosj!! så lekre blomster som du har laget!!!
Du er superflink :o)
klem fra Anne

Anne Bente sa...

åhhh, hvor er den skøn, og såååå flotte blomster.

cathrineangelica sa...

såå masse flott du lager:)

og.. jeg har tatt en go titt i film lista de:):)

satt nett og så astrid lindgrens jul før i kveld.. hihi.. så koselig med jule filmer:)

Gunn-Hege sa...

Så utrolig lekre blomster!!!!
Du er dyktig!!1