søndag 7. desember 2008

StampARTic Utfordring #2

Utfordringen var å lage sin egen bakrunn enten ved å stemple el.annet.Ikke bruke mønsterark.

Jeg malte litt på den mørkeblå bakrunnen(litt i kantene),og den andre stemplet jeg med distress fargen broken china ,noter over hele arket litt sånn "byggestein"aktig.
Blomsten har jeg laget av en kakeserviett,og andre div blomster og en halvperle.
På god jul skriften har jeg brukt 3D Liner.
Pyntekanten på siden er av et transparent ark som jeg har dabbet litt hvit akrylmaling på.Brukt fiskars punch.
Jeg har brukt stifter som "kross sting."






18 kommentarer:

Aud sa...

Nydelig!♥♥♥

Heidi sa...

Dette var jo bare knallfint da! Nydelig bakgrunn og kjempekult med de stiftene. Masse flotte detaljer også -men det er jo ikke noen bombe hos deg da. FLINKA!!!!!


Klem fra
Heidi

Unknown sa...

Wow!!! Så bra jobba, måtte virkelig studere for å sjå at dette ikkje var kjøpt mønsterpapir!!
Takk for at du deltar.

klem,
Jorunn

annes paperfun sa...

Nydelig kort!Og så vakkert gjennomført :o)
Ønsker deg en flott dag.
klem Anne

Anne Bente sa...

åh.... smelt hvor er det bare nydeligt det kort.

Solveig sa...

Nydelig!

Svarta Malin sa...

Ett sånt jättefint kort! Massor med fina detaljer!

Pia sa...

Wow så nydeligt kort og fine detaljer

Bente sa...

Det var rålekkert! Og så nydelig fargelagt stempelmotiv! Ha en fin dag:=)

Yvonne Hagane sa...

Ååå så nydelig dette kortet var!
Klem Yvonne:)

SasSa sa...

HJÄLP vilket snyggt kort!!! Färgerna detaljer, ja allt är supersnyggt!
Tack för att du deltar!
KRam SasSa

Lillemor sa...

Wow så fint!

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Helt nydelig! Du er så flink!

Åse sa...

Dette var virkelig vakkert!

Anonym sa...

UNDERBART kort!!

Underbar färgläggning, komposition.. ja, ALLT!

Anonym sa...

Perfect card.

Anonym sa...

Oh - this card is soooo fantastic - no wonder, that you are the winner!!! You did a really great job!!!!

Iren sa...

For et lekkert kort du har laga :o) Helt spesielt både i farger og motiv og ikke minst oppsett ;o)

Legger deg til i min nye blogg for å følge deg videre jeg ;o) håper det er ok.

Klem fra Iren