mandag 1. desember 2008

Sukkersøtt:Rosa utfordring #18 - bidrag 2

Fikk lyst til å lage enda et bidrag til sukkersøtts utfordring,når jeg først får ideer så må jeg bare få det gjort.ellers irriterer det vettet av meg;)))
Så det ble et rosa julekort med masse mini detaljer.Stjernen i midten har jeg klippet ut av kartong,tatt rosa glitter på,jeg har puttet på to mini glansbilder,brukt 3-D liner for snø,paljetter,punchet ut små snøkrystaller,klippet ut bokstaver fra et reklameark,brukt litt av et transparent noteark,små perler,rosa akrylhjerte,og svertet kantene litt forsiktig med vintage photo.
Mønsterark fra Tilda og Websters pages-Terri Conrad designs.



11 kommentarer:

milli sa...

Åh, så masse fine små detaljer! For å få til noe sånt kreves det iallefall nok av tålmodighet!
Kjempefint ble det, så utrolig mye fint å se på!

Klem fra
Camilla

Heidi sa...

Så vakkert dette ble da - og ikke minst FOR et arbeid du har hatt med dette kortet. FLINKA!!!!!


Klem fra
Heidi

Anne Bente sa...

åhhhh, så nydelig den dog er.

Vibeke sa...

Åååå helt nyyydelig:) Du lager utrolig mye flott!!!

Pia sa...

super sødt kort med mange fine detaljer

Maya sa...

Så lekre begge de to råååsa julekortene din ble!!
Masse flotte detaljer!
Takk for at du deltar,
klemmer fra Maya :)

Yvonne Hagane sa...

Hei:)
Takker for den hyggelige kommentaren i bloggen min! Nå har jeg kikket litt i din, og du har virkelig mye flott her! Stikker nok innom igjen:)
Yvonne.

ninabakke sa...

Nydelig kort :D
Flotte detaljer

annes paperfun sa...

Så utrolig nydelige rosa julekort du har laget...flott pyntet og masse fine detaljer.
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

Bente sa...

Så søtt kort! Masse arbeid bak dette! God helg:=)

Anonym sa...

veldig interessant, takk