lørdag 6. desember 2008

Julefilmer :)



Jeg koser meg skikkelig med å se julefilmer før den store aftenen,og da spesielt de gamle filmene som feks Hjemme alene 1&2 ,Reisen til julestjernen,Miracle on 34th street og m.m
Og en film jeg har blitt skikkelig glad i er "the grinch"..hehe..jeg vet ikke hvorfor det har blitt en av mine favoritter-for første gangen jeg så den så kunne jeg ikke fordra den.Men så etter å ha sett den for tredje gang så begynte jeg å like den.Jeg kunne til og med se den om sommeren og begynne å glede meg til jul;)
Sambo ler hver gang jeg har den filmen på og spør om ikke det er 100`ende gang jeg ser den..;)

Men uansett,her har jeg laget en liste over filmer dere må få med dere,eller sette på til de små,koselig å ha lyden på i bakrunnen er det uansett:)Gleder meg til jul!!(er verre en unga har jeg hørt )

1.Hjemme alene 1&2
2.The Grinch
3.Polarekspressen (Nostalgisk...)
4.The Nightmare before christmas (digger musikken,sangene)
5.Miracle on 34th street
6.Love Actually (romaaaantisk;))
7.The Muppets christmas Carol (sååå koselig)
8.Die Hard 1 (tøff film med litt julefølelse-flott for mannfolka)
9.Den magiske julaften
10.Mickeys Once upon christmas
11.Mickeys twice upon christmas/Mikkes jul i Andeby
12.Lady og Landstrykeren
13.Julenissen 1,2,& 3
14.National Lampoons "Christmas Vacation"(morsom og julete film)
15. 3 nøtter til Askepott(denne ser jeg KUN på julaften..)
16.Jul i skomakergata
17.Flåklypa Grand Prix(standard film å se etter pakkene er åpnet:))
18.Jack frost

Det var alt jeg kom på for øyeblikket.Håper dere alle får en koselig jul!

1 kommentar:

Anne Bente sa...

åhhh, jeg elsker også julefilm, ser dem hele december,