torsdag 4. desember 2008

StampARTic Utfordring #1


StampARTic er en ny nordisk utfordringsblogg og "nettavis" for oss scrappere.
Selfølgelig måtte jeg være med på den første utfordringen de hadde!*gøy*
Utfordringen gikk ut på å lage et kort med den brette teknikken dere ser på kortet mitt.

Jeg har brukt mønsterark fra my minds eye,glansbilde,eldgammel nøkkel med tilhørende gammel hyssing,Filt snøfnugg,knapper,Kristtorn bladene har jeg klippet ut med mønstersaks,preget litt ,svertet,brukt bling på og bøyd dem litt for å få en gammel effekt.,På den ledige siden inni kortet skal jeg skrive noen ord for hånd.




8 kommentarer:

Unknown sa...

ÅÅå får et lekkert kort!!
Nydelige farger!

Takk for at du deltar.

klem,
Jorunn

Camilla sa...

Sååå flott kort!! Likte den "gamle stilen" og fargene:)
Klemmer fra Camilla.

Heidi sa...

Åååå så lekkert dette var-helt nydelige farger og detaljer. Så flink du er.Liker så utrolig godt stilen din!

Klem fra
Heidi

Anne Bente sa...

åhhhh, hvor er det bare super flot, lækre farver, detaljer alt

Lillemor sa...

Verkligen ett härligt kort du har gjort! Kul att du vill vara med i vår utmaning!
Lillemor

Kathy sa...

Beautiful folder card!! I love that paper and the colors are so pretty!! :)kathy

milli sa...

For et utrolig fint kort! Så fine farger da! Og innsiden var jo til å smelte av!

Klem
Camilla

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra